وکیل کرمان فائزه فیروزی


وکیل کرمان 

وکیل فائزه فیروزی کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و متخصص کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و تجاری می باشد.

مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری

مشاوره و راهنمایی حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی (شبکه های اجتماعی و پست الکترونیک)

تنظیم اوراق قضایی و انجام محاسبات حقوقی

تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه و لوایح دفاعی، محاسبه دیه (قتل – اعضای بدن)، محاسبه مهریه به نرخ روز، محاسبه ارث، محاسبه تأخیر تأدیه دین و…

کارفرماوکیل فائزه فیروزی
ایجاد توسطنویان پلاس
شماره تماس ۰۹۱۳۱۹۶۲۴۴۳

اقداماتی که در دفتر وکالت ایشان انجام می گردد:

  • وکالت تخصصی در پرونده های ملکی
  • وکالت تخصصی در پرونده های کیفری
  • وکالت تخصصی در پرونده های خانواده
  • وکالت تخصصی در پزونده شرکت های تجاری
  • وکالت در پرونده های کارگر و کارفرمایی و قراردادکار
  • وکالت در قراردادهای پیمانکاری
  • مشاوره و تنظیم انواع دادخواست های حقوقی و کیفری
  • تنظیم دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی
  • تنظیم دادخواست تحویل مبیع
  • تنظیم شکوائیه کلاهبرداری
  • تنطیم شکواییه انتقال مال غیر
  • مشاوره حقوقی و کیفری آنلاین
  • مشاوره حقوقی و کیفری

وکیل کرمان چه نقشی در کسب موفقیت پرونده دارد؟

در ابتدا لازم است به این موضوع اشاره داشته باشیم که وکیل قادر به انجام وظایفی است که از توان افراد عادی خارج می‌باشد. بهترین وکیل کرمان این تخصص و مهارت را در طی سال‌های متمادی به دست آورده و تحصیلات حقوقی او نیز در این زمینه موثر بوده است. همواره می‌توان برای تنظیم دادخواست و یا شکواییه از وکیل کمک گرفت کار را به شیوه‌ای اصولی‌تر جلو برد. این موضوع را باید در نظر داشته باشید که وکیل با ارائه مشاوره حقوقی می‌تواند راهکارهای مناسبی را برای عبور از مشکلات در اختیار موکل خود قرار دهد و به این شیوه موفقیت در پرونده را تضمین نماید و شما را به اهداف تعیین شده در خصوص پرونده برساند.

از سوی دیگر ممکن است برای اثبات ادعای خود در محاکم قضایی به ادله و مستنداتی نیاز داشته باشید. وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق مراجع مختلف به جمع آوری این مدارک پرداخته و آنها را به شیوه درست در دادگاه ارائه دهید. گاهی نیز لازم است با تنظیم لایحه‌های قضایی از حقوق پایمال شده خود در دادگاه دفاع کنید. می‌دانیم که تنظیم لایحه و انواع متون حقوقی امری تخصصی و پیچیده است. وکیل کرمان سواد حقوقی لازم برای انجام این کار را در اختیار دارد می‌تواند با استفاده از مواد قانونی مختلف و نیز پیوست نمودن مستندات مربوطه به شیوه‌ای اصولی لایحه مورد نظر را تحریر کند

بهترین وکیل کرمان کیست؟

وکیل خوب در کرمان، باید فردی متخصص و متبحر در امر وکالت باشد. زمان انتخاب وکیل باید به چند ویژگی مهم در زمینه سوابق و دانش وکیل توجه کنیم و بررسی هایی بسیاری انجام دهیم تا وکیلی کارکشته برای پرونده خود انتخاب کنیم. بنابراین توصیه می شود در مراحل انتخاب وکیل، به سراغ فردی بروید که چندین پرونده موفق در حوزه مشکل شما، در گذشته انجام داده باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصص ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیل طبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت %۹۰ موفقیت پرونده ها

بهترین وکیل کرمان چه کسی است؟

افراد ساکن کرمان می توانند برای معضلات و مشکلاتی که در انواع دعاوی حقوقی دارند، از بهترین وکیل کرمان و بهترین وکیل خانواده در کرمان کمک بگیرند. ممکن است هر کسی در طول زندگی خود، چه به صورت ناخواسته و چه به صورت آگاهانه درگیر یک اختلافی شود و به ناچار مجبور شود که برای حل آن از طریق قانون اقدام نماید. برخی از این دعاوی نیاز به آشنایی کامل با مراجع قضایی و تسلط به قوانین و تبصره های موجود دارند که هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید.

چند نوع وکیل داریم؟

بهترین وکیل کرمان می تواند جزو یکی از انواع وکلای انتخابی، معاضدتی، تسخیری و اتفاقی باشد که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

وکیل انتخابی: بهترین وکیل کرمان از نوع انتخابی، وکیلی است که به صورت اختیاری توسط موکل برای وکالت پرونده و دفاع از حقوقش انتخاب می شود.

وکیل معاضدتی: به وکیلی گفته می شود که به افرادی که وضع مالی آن ها در حدی نیست که بتوانند از یک وکیل انتخابی کمک بگیرند، پیشنهاد می‌شود. این وکلا، عضو کانون وکلای معاضدتی هستند و به کسانی که توانایی مالی ندارند معرفی می شوند.

وکیل تسخیری: در دعاوی کیفری همراهی یک وکیل در کنار متهم ضروری می باشد. دادگاه به کسانی که خودشان توانایی استخدام وکیل تعیینی ندارند، وکیلی به اختیار و انتخاب خود به عنوان وکیل تسخیری مشخص می کند. در بعضی جرایم نیز امکان بهره مندی فرد از وکیل انتخابی در ابتدای تحقیقات وجود ندارد و باید از همان وکیل تسخیری کمک بگیرد.

وکیل اتفاقی: ممکن است وکیلی که قرار است دفاع از فردی را بر عهده بگیرد و به پرونده ورود پیدا کند، پروانه وکالت نداشته باشد، اما تحصیلات او در رشته حقوق بوده و توانایی این کار را در خود ببیند. چنین افرادی این امکان را دارند که برای رفع مشکلات آشنایان و بستگان شان، بدون داشتن پروانه وکالت با پرداخت حق وکالت در دادگاه حضور پیدا کنند.

چگونگی فسخ وکالتنامه

اگر فردی بخواهد وکالتنامه تنظیم شده بین خود و وکیلش را فسخ کند، در چند صورت این امکان را خواهد داشت. مطابق ماده ۶۷۷ قانون مدنی، پایان پذیری قرارداد به شکل های زیر امکان پذیر است:

  • کنار گذاشته شدن وکیل توسط موکل خود
  • استعفا دادن وکیل از ادامه کار به هر دلیلی
  • فوت و یا دیوانگی یکی از طرفین قرارداد

در هر شرایطی موکل می تواند از ادامه همکاری با وکیل خود انصراف دهد. این تصمیم ممکن است به دلایل مختلفی باشد، مثلا عدم عملکرد مناسب وکیل، توافق با طرف مقابل و … . در این صورت فرد باید با پرداخت تمام حق الوکاله قرارداد را فسخ کند. تنها موردی که می تواند عزل کردن وکیل توسط موکل را با مشکل مواجه کند، این است که در وکالت نامه شرط عقد بدون عزل ذکر شده باشد. طبق ماده ۳۷ قانون مدنی و آیین دادرسی کشور، امکان عزل وکیل به صورت شفاهی باید در دادگاه اثبات شود و به امضای طرفین برسد.

طبق ماده ۱۸۱ قانون، وکیل می تواند از ادامه کار انصراف دهد و با پرداخت خسارت های وارده به موکل خود، از ادامه کار کناره گیری کند. بعد از آن فرد می تواند ادامه پرونده را به وکیل دیگری بسپارد. در صورت انصراف از طرف وکیل، باید حق الوکاله دریافتی را به موکل پس دهد. در صورت فوت یا دیوانگی هر یک از طرفین قرارداد یعنی وکیل و موکل، وکالت به طور خود به خود باطل می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینجا کلیک کنید
1
نویان وب
سلام به مشاوره نیاز دارید؟